Vi hörs snart igen, jag lovar!

Publicerat 2014-11-19 kl. 22:06:19 av Isabel Håkansson
Nu tar jag en paus härifrån hörni, jag måste göra upp saker och ting i mitt vardagsliv och måste därför lämna bloggen utanför. Det är synd, för jag klättrar som bara den i listorna och alltfler kikar in här varje dag. Men ett beslut är taget och ni kommer inte att höra av mig nu på några dagar. Jag skulle vilja skriva veckor, men jag känner mig själv och jag klarar mig inte ifrån att blogga! Jag total älskar att få logga in här för att dela tankar och åsikter ihop med er och få bra feedback och kritik tillbaka. Ni får ha det jättebra så länge iallafall & så hörs vi snart, love u. 
What goes around comes back around. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Saknade din blogg imorse när jag satt på bussen på väg t skolan ;( du är bästa bloggerskan ever!

2014-11-20 @ 23:06:17
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Maja

Trist, älskade att följa din blogg, det var faktiskt den enda jag följde ordentligt och kollade varje dag :) Men självklart går du ovh ditt liv före, ta hand om dig! Hoppas du kommer tillbaka snart!

Svar: Åh vad glad jag blir <3 jag kommer tillbaka snart & jag lovar lovar lovar!
isabelhakansson.blogg.se

2014-11-21 @ 08:08:04
Postat av: Julia Axelsson

Tråkigt som tusan då du som du förmodligen vet, är min största inspirations och motivations källa och jag bara älskar den här bloggen.
Men ibland måste man tänka på annat och bry som livet lite men när du kommer tillbaka så vet du att jag kommer troget följa dig i vad du än gör.
Glöm INTE att du är världsbäst på det du gör <3

2014-11-21 @ 15:33:42
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback