Veckans bästa dag är kommen!!

Publicerat 2014-11-30 kl. 11:21:34 av Isabel Håkansson
Gooooodmorgon! Dagen är kommen - söndagen & horseshow är HÄR! Som jag längtat. Idag drar sig jag, Sandra och Linn till arenan klockan 13:00 och så är vi där hela dan och kvällen, iiih så kul! Jag har sett att många bloggare jag följer redan är på plats.. Sista dagen av horseshow är idag så om jag ska ta vara på den här dagen behöver ni inte ens fundera på, jag tänker njuta varje sekund.
 
Imorse när jag vaknade var jag dock sjukt hes, så imorgon lär jag inte ha någon röst kvar alls. Hehe. Man tjoar ju och sjunger med i låtarna under vissa moment i showen, så det säger väl säg självt. Vart håller ni bloggläsare hus idag? Ses vi på horseshow? Hope so! 
 
Ha en grym dag hur som helst, antingen ses vi på horse-show eller så hörs vi lite senare på bloggen, såklart. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback