Våra favoriter!

Publicerat 2014-11-26 kl. 22:03:09 av Isabel Håkansson
Bilder ifrån stall-kvällen, så mysiga hästisar och KOLLA Philip liksom.. smälter.
 

Hej på er ♥ Jag har galet bråttom nu då jag ska plugga & sen gå och lägga mig, men jag kan dra igenom lite av stallkvällen lite snabbt sisådär. Jag red Snobben lite lugnt, egentligen skulle han få vila eftersom jag är sjuk.. MEN han var så himla rastlös och jag kunde inte motstå, som den hästgalna människa jag är. Hehe. Men han var jätteduktig iallafall! Mjuk och fräsch, lite loj men jag accepterar det. Han har presterat bra jättelänge nu så jag har plockat ut specifika delar ur dagens pass som jag är supernöjd över och ser över dem sämre delarna! 
 
Philip fick sig även han en rejäl genomkörare av syrran och idag låg fokusen på att fatta rätt galopp och att hålla igång. Det gick galant och Philip är så himla fin nu när han är rakad tycker jag, en helt annan häst och plötsligt så ser han dubbelt så mindre ut än innan.. så sött. Hörni, nu måste jag kila - tack för idag, sov gott & så rockar vi torsdag imorgon. Love ya. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback