Vad kan bli bättre med bloggen?

Publicerat 2014-11-13 kl. 15:00:00 av Isabel Håkansson
Okej, nu frågar jag er mina kära läsare - vad kan bli bättre med den här bloggen? Får jag säga det själv så uppdaterar jag rätt bra (sämre vissa dagar) och har relativt varierande inlägg. Men jag brukar alltid vilja göra sånna här inlägg då & då som en liten uppfräshning här på bloggen och bli uppdaterad om vad ni vill läsa om JUST NU, liksom. 
 
Så, ska jag skriva mer eller mindre om hästar? Mer eller mindre om mitt "vardagsliv"? Mer eller mindre videos? Mer eller mindre åsikter? Mer eller mindre selfies? All typ av respons uppskattas och alla som kommenterar in tips får självklart en länkning i slutet på veckan ♥ Tack på förhand! 
 
→ Isabelhakansson.se ←
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Alma

Mer åsiktsinlägg, långa direkt från dig liksom:)

2014-11-13 @ 15:06:53
Postat av: Nicole

Som Alma säger, mer åsiktesinlägg :)

2014-11-13 @ 19:05:36
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Emilia

Du är grym och min största förebild. Så cool och självsäker lixom. Men lite mer ridvideos hade vart askul :D

2014-11-13 @ 20:20:22
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Julia Axelsson

Du är den bloggaren jag inte tröttnar på, alltså vilken dag det än gäller så ÄLSKAR jag alltid den här bloggen och dig från djupet av mitt hjärta för Isabel, du ÄR helt otrolig.

Men måste man få till ännu lite till så som den över mig skrev, lite mer ridvideos och kanske lite mer utrustningsinlägg, hissar och dissar osv.
Puss och kram <3

2014-11-14 @ 17:48:29
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback