Snobben ikväll ♥

Publicerat 2014-11-18 kl. 22:19:35 av Isabel Håkansson
Kalla mig töntig när jag lindar benen för ett joggingpass, men jag kände för att göra Snobben lite extra fin idag! Joggade Snobben 20-25 minuter hur som helst, tränade mycket övergångar från trav-halt-trav för att få honom uppmärksam. Sen jobbade vi även mycket sidvärsrörelser vilket resulterade i en riktigt mjuk & avslappnad ponny.  

Efter ridningen så sköljde jag som vanligt av alla 4 benen, stretchade och klappade om mina finfina hästisar. Jag älskar att skämma bort mina hästar alltså, det är bland det bästa jag vet. Och ingenting slår känslan av gott samvete när man går hem efter att ha spenderat flera timmar i stallet & veta att inte så gott som ett litet strå ligger fel på hästarnas kroppar, hihi. Nu ska jag sova faktiskt, är som jag skrev tidigare idag riktigt trött. Godnatt världens bästa ni! 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Faktiskt bättre att linda benen så de ger mer stöd å skydd :) sen e de finare med 👌 vi använder bara skydd vid tävling eller om vi e riktigt lata hemma. 😂

2014-11-18 @ 22:48:08
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Nicole

Faktiskt bättre att linda benen så de ger mer stöd å skydd :) sen e de finare med 👌 vi använder bara skydd vid tävling eller om vi e riktigt lata hemma. 😂

2014-11-18 @ 22:48:09
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback