Skolan - √

Publicerat 2014-11-24 kl. 16:20:19 av Isabel Håkansson
Jag idag, hihi!

Hej på eeeer ♥
Är det bara jag eller är det inte alltid lite sådär småstelt och svårt att få igång ett inlägg med bra innehåll? Jag tycker det iallafall, haha. Hur som helst, jag kom precis hem ifrån skolan och sitter i skrivande stund på en stol i köket och knapprar på datorn samtidigt som pappa förbereder middan. Åh, vilket typiskt höstväder vi haft idag med både blåst och regn vilket gjort så att håret ser helt psyko crazy ut nu.. suck.
 
Hästarna får sig en välförtjänt vila idag och med all tid som blir över tack vare att dem får vila så tänkte jag smörja all läderutrustning. Jag älskar ordning & reda, även om det är urtrist och jobbigt att smörja utrustningen så slår känslan efteråt allt. Alltså, känslan när man slår upp sadelkammaren och möts utav nyputsande träns, blänkande sadlar i mjukt läder och se att allt är i sin ordning, liksom.
 
Ikväll som jag skrev tidigare idag så ska jag lägga mig tidigt som sjutton, skippa alla TV-program och istället ta det lugnt och vila upp mig inför imorgon. Tisdagar är nämligen mina hat-dagar varje vecka då ingenting roligt händer. Tråkig skoldag och samma gamla tråkiga vardagsrutiner avlöser varandra. Blä. Ska jag skriva tidsinställda till imorgon också, såklart. Det kliar i fingrarna på mig och jag är såå skrivsugen. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback