Ridbilder på Philip ♥

Publicerat 2014-11-05 kl. 12:00:00 av Isabel Håkansson
Han som byter galopp så fort det blir för jobbigt i den galoppen man fattat från början, han som kan käka gräs och galoppera samtidigt, han som tycker paddock-ridning är urtrist, han som är stark som en oxe och har ett hjärta av guld - jag pratar såklart om Philip! Vår lilla shettiskille som kom för ett år sen utan några som helst erfarenheter och princip bara var riden i skritt och trav och i dagens läge tar galoppfattningar som vad som helst, vår lilla klippa. 
 
Philip är världens snällaste häst men är pigg som jag vet inte vad, en riktigt rolig liten häst faktiskt! Hade jag varit 3 dm kortare och 5 år yngre med samma riderfarenheter som jag har idag så hade jag inte tvekat på honom en sekund. Håller ni med om att han är riktigt söt, vår lilla Philip? 
Publicerat i Philips ridbok,

Kommentarer
Postat av: Ami

Åh så söt han är :')

2014-11-05 @ 17:41:19
URL: http://nattstad.se/aminilsson

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback