Planering och strukturering

Publicerat 2014-11-13 kl. 20:30:19 av Isabel Håkansson
Det här blir faktiskt mitt första live-inlägg till er idag, sååå - HEJ! ♥ Fy sjutton vad denna dag har varit långsökt, minuter blir till timmar & ingenting händer, typ. Kände att jag ville sätta mig i ett hörn och gråta när jag gick emot fysik salen, vår sista lektion för dagen. Men jag tog mig igenom den och slutade skolan med ett leénde på läpparna efteråt. 
 
Efter skolan gick jag, Sandra och Linn till en kiosk nära skolan för att köpa med oss godis, läsk och chips för att sen åka vidare hem till mig för lite planering och struktuering, hehe. Det är nämligen vi tre som packar väskorna och drar till Stockholm under hela horseshow-helgen, vilket ska bli sååå roligt! Vi kom fram till lite saker och jag längtar ihjäl mig, mer än innan dvs. SIHS är en utav årets alla höjdpunkter utan tvekan. 
 
Nu ikväll har jag bara slappat hemma, spolat upp ett bad och legat där i med hårinpackning och facemask vilket var jätteskönt och välbehövligt. Det uppskattas så mycket, att bara få pausa i vardan lite.. så bloggen har fått stått tom under kvällen vilket jag hoppas att ni har förstående för! Ni har varit så duktiga och kollat in här med jämna mellanrum ändå ser jag dock vilket jag är väldigt tacksam för! Nej hörni, nu ska jag klicka ner bloggfliken och istället plugga inför morgondagens kommande SO prov, suck.. Vi hörs imorgon och godnatt ♥
Den 28:onde November drar vi alltså till Stockholm, världens finaste stad! WOHO
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Vart kmr ni vara? Vill träffa er!!!!!!!

2014-11-14 @ 14:04:43
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback