Morgon-pepp och gymnasie-dag.

Publicerat 2014-11-25 kl. 07:57:00 av Isabel Håkansson
Godmorgon, godmorgon, GODMORGON! Den här morgonen har varit lite mer hektisk än gårdagens morgon kan jag meddela er, min "tidiga kväll" blev inte sådär jätte tidig igår nämligen, hehe.. Men jag är glad iallafall, för idag har vi gymnasie-dag hela dagen i skolan. Inga lektioner utan bara gymnasie-snack då det kommer elever ifrån alla gymnasium som finns här i Sala och reklamerar sin skola. I slutet av dan ska vi även åka ut till nån utav skolorna, och jag valde såklart att åka ut & besöka Ösby. Då kan jag fixa stallet på en gång efter skolan och rida medans det fortfarande är ljust, goal!
 
På tal om nåt helt annat så längtar jag ihjäl mig efter Stockholm och SIHS, som äger rum redan i helgen.. waah! Det finns inget bättre än att hänga hela dagen på mässan, träffa bloggare, shoppa och andas härlig horse-show luft, och sen toppa dagen med en grym show på kvällen. Det kommer bli grymt! I år åker jag även med två utav mina närmsta kompisar, vilket kommer göra det hela ännu roligare ;)
 
Jag kommer ju hänga inne på friends hela söndan, vilket ni vid det här laget redan vet. Det jag inte hade nån aning om däremot var att det är första advent på söndag?! Jag menar, HUR fort har inte det här året gått då? Alldeles för fort. Shit, alltså. 2014 har varit ett galet bra år, men haft sina baksidor helt klart.. jag kommer att minnas det här året med ett leénde på läpparna och med en liten smärta i hjärtat efter att familjen gick skiljda vägar. Men jag har gått vidare ifrån det nu, och allt känns riktigt bra faktiskt.
 
Just nu känner jag att jag skulle kunna sitta här och skriva en hel bok till er om mitt liv, men det hinner jag inte.. tyvärr. Skolan väntar och jag måste käka upp min frukost, vi hörs senare med nya och fräscha inlägg. Think positive. Puss!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Godmorgon själv! :) jag är så avundsjuk vill också till friends arenan :(

2014-11-25 @ 09:49:04
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Emilia

tack för att du gjorde min morgon imorse, du ör bäst!

2014-11-25 @ 22:43:15
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback