Den ständiga pressen..

Publicerat 2014-11-12 kl. 15:22:00 av Isabel Håkansson
Och så var skoldagen avklarad.. finally. Jag känner mig alltid så stressad i skolan tack vare alla hundra gymnasietankar som tumlar runt i huvudet blandat med en massa press att prestera bra på alla framtida prov, så skolan och jag är inte riktigt kompisar just nu, hehe. Jaja, jag är hemma nu iallafall och håller på att fixa mig för att kunna åka upp till stallet, som jag längtat! Shit, vad jag uppskattar stallet och mina hästar alltså. Det om nåt bryter verkligen det trista vardagsmönstret och gör varje dag speciell ♥ 
 
Taggade på att se hur Snobben ser ut rakad? DET ÄR JAG. Så hörni, nu ska jag ta och hoppa i ett par ridbyxor och klä på mig varmt - stallet ligger högst upp på listan nu. Vi hörs senare ikväll, jag ska ta en massa bilder åt er! 
Dagens facelook ↑
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

ALLTSÅ min förebild äru <3

2014-11-12 @ 20:46:16
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback