Med en lugn eftermiddag framför mig.

Publicerat 2014-11-10 kl. 16:12:00 av Isabel Håkansson
Äntligen! - HEJ mina älsklingsläsare ♥♥ Hur mår ni? Jag mår superbra trots att jag genomlidit en tråkig skoldag och gått hem i det mörka, dystra vädret. Jag köpte nämligen med mig en godispåse hem och gick inne på Kicks lite för länge med Märta efter att skolan slutat. Sånna småsaker får en att bli så lycklig & kan verkligen förgylla en annars rätt tråkig och trist dag, verkligen.
 
Så nu har jag hoppat i mina rosa favoritmjukisar, satt upp håret i en slarvig knut och satt på mig en utav mina gosigaste tjocktröjor, redo för en myskväll utan några som helst måsten. Jag ska bara käka min godispåse, mejla lite, blogga, se serier, plugga och BARA VARA. Hur skönt låter inte det, såhär i början på veckan och allt? Åh. Okej, nog pratat om min slappa eftermiddag och kväll, hur har er dag varit?
       Jag drar igenom lite + och - om den här dan som ett avslut på det här inlägget, let's go.
 
+ Jag gick en kort skoldag idag och slutade klockan 2.
 
- Det duggade till och från hela dagen, vilket gör att håret blir kaos.
 
+ Vi jobbade ingenting under spanskalektionen och såg istället på film, en film som är helt okej dessutom!
 
- Jag fick reda på att vi tydligen hade OTROLIGT effektiva veckor nu i skolan med en massa plugg och prov.. suck.
 
+ Gick som sagt på stan efter skolan och köpte med mig godis hem & inhandlade även årets första julklapp, hihi.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Julia Axelsson

Men åååh vad mysigt, önska nästan att jag fick en sådan dag idag. Men för mig gäller både fotbollsträning, plugg och stallet till sena kvällen..

Sv: Min pappa är inte direkt expert på att film och få igång sin mobil, inte heller att sitta helt tyst och filma då han oftast går runt och pratar med andra i stallet samtidigt som han har ett öga på träningen liksom, men jag ska allt försöka tvinga honom!! :)

Kramis <3

2014-11-10 @ 16:26:32
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Linnea Hildorsson

Hej!
Du har en jättefin blogg men riktigt fina bilder, jag vill bara ta och meddela att jag har en utlottning på bloggen om det finns intresse till att delta? :)

2014-11-10 @ 18:09:49
URL: http://ilphoto.blogg.se
Postat av: Emilia

Du är sååå fin. Jag ska rida och allt som vanligt. Ha en asmys kväll för de är du värd. kram på dig!

2014-11-10 @ 18:21:44
URL: http://emiliaa.webblogg.se
Postat av: Sanna Bäckström

Åh herregud så mysiga bilder, fick värsta julkänslan hihi! Någon blogg jag verkligen kommer börja följa! Kram

2014-11-10 @ 19:08:03
URL: http://sannabackstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback