Mål vintern 2014

Publicerat 2014-11-09 kl. 13:01:00 av Isabel Håkansson
Jag vet inte varför, men det känns alltid som om hösten/vintern är buissness perioderna i livet, då ska man lägga upp mål, sattsa allt i skolan och trimma hästarna extra noggrannt.. håller ni med? Den här vintern kommer vara full med saker att göra då vi ska flytta och grejer, meeeen jag ser fram emot det också! Det gäller att blicka framåt och tänka positivt, right? :D 
 
Mina mål på hästfronten vintern 2014: 
♥ Kunna raka Snobben och trimma honom rejält inom dressyren. Bygga muskler och jobba upp honom i topp-kondition! 
 
♥ Komma igång med hoppningen mer & mer, inte stressa - men klättra oss upp i höjderna vi hoppade innan "skadan" förra vintern. Då hoppade vi 1,05 cm banor som ingenting och dit vill jag igen! 
 
♥ Hitta lite knappar på Tequila och försöka rida henne så ofta jag kan! 
 
♥ Lära Philip lite mer trix och ha honom minst 1 gång i veckan, själv. 
 
Mina mål med skolan vintern 2014:
♥ Börja vara mer aktiv på lektionerna, lyssna, ta in & anteckna. 
 
♥ Ta nån dag i veckan och plugga minst 1 timme, det gör så himla mycket.. tyvärr är det sällan det händer då intresset saknas, hehe. 
 
♥ JOBBA PÅ MATTELEKTIONERNA. Jag har extremt svårt med matten, vilket gör att jag varken lyssnar eller jobbar. Min inställning är helt fel och allt går runt i en ond cirkel. 
 
♥ Hålla kvar alla mina betyg och även försöka höja mig i vissa ämnen! NO-ämnena är jag nöjd att jag har ett betyg i överhuvudtaget då jag är jättedålig på allt som rör kemi, fysik, matte och biologi. Men resten vet jag att jag kan höja mig i, det krävs bara lite engagemang ifrån min sida. 
 
Mål med bloggen vintern 2014:
♥ Mer regelbunden uppdatering! Jag tycker min uppdatering är rätt bra nu dock om jag får säga det själv, men bättre kan och SKA den bli. 
 
♥ Klättra i topplistorna. Just nu ligger jag ganska långt ner på listan under kategorin "Mest besökta privata bloggarna - djur". Det är en svår lista att klättra i med många kända namn och höga siffror, men jag ska klättra uppåt. Dit jag ska. 
 
♥ Få min blogg mer belyst inom sociala medier. Jag vill att folk ska veta om denna bloggen och min blogg mer omtalad i media.. hur jag ska göra det vet jag inte än. Men det kommer de också! 
 
♥ Inspirera. Motivera. Peppa. Jag vill åstakomma nånting bra och att ni ska få en "good feeling" när ni knapprar in mitt bloggnamn på datorn. 
Isabelhakansson.se, jag är SÅ redo att lägga ner hela min själ i den här bloggen. Do it with passion or not at all, brukar man inte säga så? Nu köööör vi. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Låter som perfekta mål :) lycka till håller tummarna 👊

Svar: Åh tack!
isabelhakansson.blogg.se

2014-11-09 @ 13:06:31
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback