Lite uppfräschning ♥

Publicerat 2014-11-16 kl. 22:24:34 av Isabel Håkansson
Bilder från ikväll, så gosigt! 
 
Godkväll på er, bloggers! Ikväll så har jag för första gången i hela mitt 15-åriga liv, färgat mitt hår. Chocklad/mörkbrunt blev det och jag är jättenöjd hittills, får se om jag trivs med det i fortsättningen hihi. Jag hade tröttnat otroligt mycket på mitt matta, livlösa ljusbruna hår nu och kände att det var dags för en liten förfrächning. Utöver att jag färgat håret så har jag även haft facemask, smörjt in benen med bodybutters och tagit det riktigt lugnt. 
 
Jag är så laddad inför den här veckan, faktiskt! Visst, det är full rulle i skolan MEN jag tänker kämpa in i det sista fram till jullovet. Nu tänker jag, för att underlätta det ytterligare för mig imorgonbitti, gå och plocka fram morgondagens outfit. Tänkte köra på svarta jeans och nåt stickat kanske? Hm.. Vi hörs imorgonbitti igen hur som helst, låt oss göra den kommande veckan helt azum! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback