Lediga älsklings-torsdag ♥♥

Publicerat 2014-11-27 kl. 16:48:38 av Isabel Håkansson
Hej bloggers! Jag kom just hem ifrån skolan och har nu en ledig eftermiddag att se fram emot, hur MYS? Jag köpte med mig lite gott hem och har placerat mig i sängen med min macbook i knät. Jag har planerat att läsa ikapp lite bloggar nu i nån timme & även blogga själv, sedan ska jag spendera resten av kvällen ihop med fysik, kemi och matteboken vilket känns lite mindre lockande.. men det måste göras. Bäst att ta tjuren i hornen direkt och få plugget överstökat istället för att dra ut på det, då blir de bara stressigt och slarvigt gjort i slutändan. 
 
Åh, förresten! Idag är det ju första dagen av horse-show också, invigning och årets roligaste helg är nu offeciellt igång! Som jag längtat! Dock är det inte min tur förrän på söndag, att få äran att ta del av den grymma showen och hänga på mässan. Men det är värd all väntan, heeelt klart. Jag har ju dessutom grymma dagar fram tills dess, imorgon är det fredag vilket aldrig slår fel och på lördag står det shopping i självaste huvudstaden ihop med två grymmisar. Så tiden kommer flyga och VIPS så checkar jag in på friends arena ;) 
 
Som ett avslut på det här babbliga inlägget så tänkte jag rada upp 5 positiva och 5 negativa saker om denna dan: ↓
 
Jag vaknade upp med endast liiite ont i halsen, vilket gjorde att jag kunde gå till skolan.
 
- Jag hade heelt missat att vi hade kemi-prov idag..
 
+ Dock så snackade jag med min mentor och förklarade läget, så provet är uppskjutet tills på måndag för min del!
 
- Min hy är SÅ dålig just nu, vilket jag stört mig på ovanligt mycket idag.
 
+ Jag har en ledig eftermiddag framför mig! 
 
- Jag har en väska full med skolböcker som hänger och väntar på mig i hallen dock, buhu.. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback