#inspiration

Publicerat 2014-11-10 kl. 18:19:00 av Isabel Håkansson
Obeservera den lilla bilden där det står "a popular blog", för det om NÅT är verkligen en utav mina mål i livet, eller iallafall så länge jag tycker det är roligt att blogga. Jag brinner för det här, att fota, skriva, kommunicera med folk bakom datorskärmen och få driva den här bloggen ihop med ER.

Just det här med att vara inspo-pumpad känns så otroligt viktigt, tycker jag. Att blogga är en utav flera saker som är helt omöjligt att göra om man inte har inspiration, då blir inläggen opersonliga och gråmålade, tycker jag. Såhär års, undervinterhalvåren, så har jag oftast mindre inspiration än vad jag har på somrarna.. men jag försöker suga åt mig av all inspiration under mina stockholmstripper, läsa energifyllda bloggar och kolla tumblr så ofta som möjligt.
 
En annan sak jag får mycket inspiration är även serier, helst tonårsbaserade serier inspelade i USA.. Beverlyhills, LA eller New York. Jag kollar t.ex på 90210 och gråter lite inombords.. förstå själv, stora hus med 5 meter upp till tak, ljusa luftiga rum, ett aktivt nattliv med grymma fester, snygga killar och vita stränder. -Drömmen.
 
Min fråga till er nu är - varifrån hittar ni inspiration? Finns det nån speciell blogg ni gillar att läsa♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Isabelle Johansson

Jag älskar Ida Woxlins blogg och Lovisa M, Wilma F, Sanna B, och din ;) Jag hittar det hos massa bloggare och försöker verkligen ta åt mig så mycket som går :D Citat är A & O ;)

2014-11-10 @ 20:25:54
URL: http://isabellejohansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback