Godmorgon måndag ♥

Publicerat 2014-11-24 kl. 07:49:37 av Isabel Håkansson
Right now
 
Godmorgon hörni, sovit gott? Det har jag, lite för gott för mitt eget bästa till och med hehe.. Pappa gick nämligen upp halv 6 imorse för att väcka mig då han vet att det tar tid att få upp mig och han ville att jag skulle slippa stressa för en gångsskull. Dock gick han upp sådär tidigt helt förgäves, då jag ändå inte gick upp förrän än timme efteråt. Man kan hälla vatten över mig, dra av mig täcket, tända lampor och gud vet vad, utan att jag ens lyfter ett finger. Jag sover sååå tungt.
 
Men nu iallafall är jag uppe, alive & kicking! Jag har precis sminkat mig, plattat igenom håret och loggat in här till min enorma förtjusning. Det ska verkligen bli jätteroligt att få starta upp bloggen igen, göra min grej och få dela med mig av åsikter och tankar för er ännu en gång. Och jag har en massor på gång just nu, blogginlägg på blogginlägg skrivs och tidsinställda inlägg ligger på hög och väntar på sitt publiceringsdatum ;)
 
Hur som helst, dagens planer är simpla. Skola, hem, stallet, sova. Typ. Där emellan dock så ska jag blogga, äta middag och duscha.. och mycket mer än så händer det inte idag. Ska faktiskt unna mig själv en tidig kväll idag och skippa PH, för att på så sätt vara ännu piggare och gladare imorgon! Kolla in här lite senare idag, just saying. Och tills vi hörs igen - ha det superbra!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Godmorgon! Jag är precis som dig på morgonen och alltid varit. Jag är 27 år nu å min sambo måste väcks mig varje morgon haha! Kram från Italien

2014-11-24 @ 10:43:59
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback