Godmorgon lugna söndag!

Publicerat 2014-11-16 kl. 09:27:26 av Isabel Håkansson
Godmorgon! Som jag skrev igår så ställde jag en klocka tills idag som ringde klockan 9, jag sitter och laddar upp inför några timmar i stallet vilket jag ser väldigt mycket fram emot. Snobben ska gå ett trimpass på banan och fokuset ska ligga i att få igenom honom ordentligt i sidorna. Jag hoppas att S är lika taggad på det som jag, om inte ännu mer! ;) 
 
Dagens planer, uppradade ↓
♥ Trimma Snobben i paddocken och fixa stallet.
♥ Städa ute hos kaninerna.
♥ Städa mitt rum, byta sängkläder och dammsuga.
♥ Ta det lugnt, måla naglarna och ha facemask. Ladda upp inför en skolvecka!
♥ Blogga, blogga, blogga.

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Du kan gärna få planera mina dagar med 🙏👼

2014-11-16 @ 11:31:10
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback