Fräschare än nånsin!

Publicerat 2014-11-07 kl. 22:28:38 av Isabel Håkansson
        
Snobben som aldrig kan stå still, mitt hjärta.
 
Hej hörni! Det här blir sista inlägget för ikväll, hade inte tänkt att skriva nånting alls eftersom pappa hyrt film som vi sitter och kollar på just nu.. men jag kände ändå för att dela med mig av dagens ridpass i bäckmörkret, som förövrigt gick jättebra! Jag och syrran skrittade ut barbacka och jag red på hackamoret. Det kanske låter konstigt att ett barbacka-pass kan gå jättebra, men Snobben kändes så himla fräsch, pigg, glad och framåt!
 
Jag tycker det är mysigt att rida i mörkret ändå, trots att det kan kännas lite väl lockande att rida i den belysta paddocken, ni vet nog känslan själva. Imorgon har jag planerat att rida ut Snobben några kilometer på morgonen i alla gångarter. Bara låta honom tuffa på och få komma ut och galoppera av sig lite energi, tror han kommer uppskatta det faktiskt! Hur som helst, jättemysig stallkväll toppades med ett helmysigt ridpass. Vad har ni gjort med era hästar idag?
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer
Postat av: Alma

Fick bli ridhuset precis som alla andra pass denna veckan:/ aja nu i helgen är det BARA goa (ljusa) uteritter!:D

2014-11-07 @ 23:44:01
Postat av: Nicole

Våra hästar har gått en intensiv säsong så några veckors vila . Så vi har roat oss med att klippa å hämta en ny hingst i Frankrike :)

2014-11-08 @ 00:29:51
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Emilia

Hoppade lite i paddoken, den var frusen men hästen jag red är inte känslig mot sådant. Red mammas tinker;) Hoppade som högst 75cm!

2014-11-08 @ 08:33:53
URL: http://emiliaa.blogg.se
Postat av: Lovisa Magnusson

Åh vilka söta bilder :)

2014-11-08 @ 19:08:20
URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback