En snabbis innan jag checkar ut för dagen..

Publicerat 2014-11-02 kl. 19:51:55 av Isabel Håkansson
Hej världens bästa ni! ♥ Jag tänkte bara kika in här en snabbis för att checka så att dem tidsinställda inläggen är kvar, granska lite kommentarer och kolla in era bloggar, såklart! Ni ska veta att så fort ni lämnar ifrån er en kommentar här på min blogg, och fyller i URL spalten med er bloggadress så kollar jag alltid in, always and always. Tycker det är roligt att få lite mer uppfattning om personen bakom kommentarerna ni skriver, bra som dåliga. 
 
Jag har fortfarande plugg kvar att göra och har därför inte tid för bloggen ikväll. Snobben gick jättebra idag iallafall och jag är nöjd över honom! Dock träffade vi på en minishettis under vår lilla uteritt som Snobben VÄGRADE att lämna, så jag och tjejen som satt fastselad i en vagn bakom shettisen som Snobben blev total-förälskad i avslutade ridturen tillsammans, hehe.
 
Ha en finfin kväll hörni, vi hörs imorgon igen. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback