En lång, välbehövlig sovmorgon..

Publicerat 2014-11-01 kl. 12:09:22 av Isabel Håkansson
Godmorgon hörni! I skrivande stund ligger jag nerbäddad under 2 duntäcken, invirad i min varma, mysiga morgonrock och är grymt trött. Spökrundan igår blev lyckad, förutom att det inte var jätte många grupper som gick rundan, men vi hade grymt kul och frös inte ihjäl vilket alltid är ett stort plus, hehe ;) Idag är jag grymt trött dock, så vi får se vart den här dagen kommer gå åt till.. att sova kanske?
 
Regnet smattrar emot fönsterrutan och stallet ska fixas, hästarna ridas och ryktas. Regn är hel-mysigt när man bara ligger hemma och har en serie-tittar-dag, meeeeen när man ska ut och rida så är regnet inte lika lockande.. håller ni hästmänniskor utan tillgång till ridhus med mig? Det tror jag, hehe. Hur som helst, jag hade planerat in en ordentligt dressyrpass med mr.S idag, men med tanke på vädret så får det bli barbacka ridning idag så att sadeln slipper bli blöt.
 
Nu: Mixa ihop en riktigt god smoothie som en kick-off start på den här morgonen, efter det ska jag hoppa på moppen för att köra ut till landet där mami & alla djuren bor. Jag är tagg men samtidigt otagg på den här dagen, om det går ihop? Don't know.
Tequila senast jag red henne, det var längesen nu. Gud, vad jag tror på den hästen och att hon kan bli riktigt bra. Ägarna gör ett sånt jobb med henne och hon är inte lätt..
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback