En lång skritt-tur och ett glatt humör

Publicerat 2014-11-28 kl. 21:23:13 av Isabel Håkansson
Alltså, världens bästa hästar. Det pirrar i hela kroppen på mig när jag ser bilderna, för SÅ MYCKET älskar jag dem. Hundratusen varv runt jorden, upp till månen & tillbaka igen. Mina lyckopiller, bästavänner och själsfränder. Love them. 
 
Snobben gick kalasbra under uteritten idag, pigg och nöjd så pinade han på med bestämde steg. Stel var han, men han lossade riktigt bra framåt slutet och jag avslutade med att böja igenom honom ordentligt. Det blev bara skritt som sagt eftersom båda hästarna skoddes idag och även fick nya skor, vågar inte mer än att skritta då ifall att dem skulle vara ömma utan att visa nåt.. hehe.
 
Nu får båda hästarna två dagar av vila, skrota i hagen och komma in i fluffiga boxar i ett varmt stall om kvällarna. Pussas och kramas på, bara en massa mys och tid att ta igen lite energi. Det har dem gjort sig sååå välförtjänta, verkligen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback