En förkyld onsdag

Publicerat 2014-11-26 kl. 13:03:30 av Isabel Håkansson
Godmorgon, godförmiddag.. eller vad ska man skriva egentligen när klockan är ett på dagen? Vi kör på ett enkelt & simpelt hej istället. Så, HEJ ♥ Jag kunde knappt somna igår pågrund av att jag inte kunde andas med näsan och jag hostade stup i kvarten, jätte irriterande och jag är trött som sjutton idag. Tog en "day off" hemma idag iallafall för att bara få bort det mesta av min förkylning, inte röra på mig så mycket och anstränga mig så lite som möjligt helt enkelt. Jag får inte vara sjuk i helgen när jag ska till Stockholm, men samtidigt så måste jag till skolan snarast möjligt då jag har en massa plugg jag måste plugga på inför kommande prov.. 
 
Idag hur som helst så får jag göra det bästa av situationen och göra klart projekt som jag har på iPaden och kan göra hemma. Så jag har tagit fram lite fika vilket består av en lussekatt och en kanelbulle, det måste vara det godaste som finns. Jag ÄLSKAR  lussekatter och det är och kommer utan tvekan att mitt favorit fika-bröd nu i vinter, totally love iiit! Jag ska plugga i nån timme nu och sen återkommer jag här, stay tuned. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Lussekatter är ju så underbart gott! Längtar till Lucia när man kan äta massa lussekatter. Frukost, lunch, kväll, fika. Lussekatter! <3

Kram!

2014-11-26 @ 13:09:11
URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Nicole

Håller med, lussekatter är så himlans gott!!! Lussekatter å kaffe ❤️ Bah saknar Sverige nu, Italiens kaffe är inte sådär jätte gott :p

2014-11-26 @ 13:24:25
URL: http://www.eu-riders.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback