Dagens vinnare!

Publicerat 2014-11-04 kl. 11:30:00 av Isabel Håkansson
         

Dagen i ära lottade jag fram 3 vinnare att få synas på min blogg.Jag hoppas att ni underbaringar som läser detta tar er tiden att klicka in på dessa 3 personers bloggar, kanske skickar iväg nån kommentar eller två och unnar dem en lite högre statistik såhär en tisdag! Vann ni inte den här gången så vinner ni kanske nästa gång, håll utkik efter en ny länktävling som kommer upp inom en snar framtid. 
Grattis till er som vann önskar mig och lilla Snobben ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej lillan. Nr 3 fungerar inte : (

2014-11-04 @ 15:11:14
URL: http://www.aj-expresservice.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback