Bloggar jag följer ↓

Publicerat 2014-11-09 kl. 11:00:00 av Isabel Håkansson
Julia Axelsson's blogg. En helgrym blogg med hästar i fokus, vilket jag gillar *host* älskar ;) Julia har en superfin ponny och skriver väldigt moget. Otroligt snäll tjej är hon.
 
Sanna Bäckström's blogg. Sanna är såå fin, och rider en jättefin och cool ponny i mitt tycke. Det är unikt att tävla hoppning med en fjording och det drar åt sig blickar om nåt. Riktigt bra uppbyggd blogg som jag tror på till fullo, you go girl!
 
Lovisa Magnusson's blogg. En så klok och målmedveten tjej som jag diggar stenhårt. Bra åsiktsinlägg och ett bra tänk - en blogg i min smak helt enkelt.
 
Sandra och Amanda's blogg. Snygga hästar, stilrena designer och ärliga inlägg beskriver deras blogg. Jag älskar att klicka mig in där efter att jag haft en något sämre dag, det sprudlar energi därifrån men är samtidigt inte too cheesy. Ni gör ett jättebra jobb tjejer!
 
#GIRLPOWER, ni äger tjejer!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Håller med! Riktigt bra bloggar! :D
Kram

2014-11-09 @ 12:45:08
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Julia Axelsson

Åh men tack Isabel, du är så grym, glöm aldrig det <3

Kramis!!

2014-11-09 @ 13:36:40
URL: http://julialinneaaxelsson.blogg.se
Postat av: Sandra

Vad gullig du är, tack för dina fina ord!
Kram Sandra :)

2014-11-10 @ 21:00:16
URL: http://karnaeliten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback