✝ Autumn✝

Publicerat 2014-11-05 kl. 20:40:26 av Isabel Håkansson
Tänkte nu hälsa er alla en jättemysig kväll, själv sitter jag inne på mitt rum i en stor, mysig tröja som bara skriker höst. Det är så mörkt om kvällarna nu, vilket är riktigt skönt på ett sätt men oskönt på ett annat. Det ständiga mörkret gör ju att man är trött princip alla vakna timmar på dygnet, men SÅ cozy lediga kvällar som dessa. 

Jag har precis pussat hästarna godnatt i stallet och serverat dem deras sista hö-påsar för dagen samt gett dem kopa kraftfoder, så nu sover dem gott. Alldeles strax ska vi duka upp lite tårta och sen blir det paradise hotel som ett avslut på den här dagen. Jag laddar bloggen med tidsinställda inläggt tills imorgon, finns det nåt speciellt ni vill läsa om? Isåfall fixar jag det ♥
 
Godnatt hörni, glöm aldrig bort att ni är heeelt underbara! 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback