Att sakna hästryggen efter två dagar..

Publicerat 2014-11-04 kl. 21:24:59 av Isabel Håkansson
Nu har jag inte ridit på två dagar, igår vilade Snobben med tanke på hur jag mådde och idag red Sanna. Imorgon fyller min syster år så det blir nog ingen hoppträning kom jag på nu (hehe), så morgon blir det mest troligt uteritt, dressyr torsdag, skrittjobb fredag och hoppträning i helgen. En hel-ändring i schemat med andra ord, men det har ingen dött av såhär långt hihi! 
 
Jag saknar Snobben så att det gör ont i hela kroppen och jag saknar hästryggen, som f*n. All tid utanför stallet känns helt waisted och åååh vad jag vill dit NU och pyssla, trimma, smörja utrustning och borsta på min älskade lilla häst. Att älska nån så mycket som jag älskar Snobben är ett heltidsjobb, på riktigt. Men imorgon ska jag dit, finally. Ska pussa Snobben 69784 gånger på hans rosa ponny-mule, skämma bort honom med godis och toppa det med ett bra ridpass. 
 
Nu hur som helst så är håret tvättat, benen rakade och hela kroppen insmord med en bodybutter som luktar grapefrukt vilket känns SÅ skönt. Jag tar och checkar ut för ikväll härifrån faktiskt, men imorgon har ni b.la lite ridbilder på Philip att se fram emot, vilket inte händer alltför ofta..! Godnatt och sovgott, hörs imorgonbitti ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback