Ännu en måndag avklarad- check.

Publicerat 2014-11-10 kl. 21:35:32 av Isabel Håkansson
Ser ni hur fin han är? Min lilla älskling ♥
 
Nu är vi inne på dem sista timmarna dethär dygnet. Dagen idag har varit bra, lugn och väldigt välbehövlig om inte annat. Sanna hann inte rida idag och därför fick hästarna sig en välförtjänt vila, imorgon ska Snobben gå ett trimpass i paddocken över lite bommar och Philip ska motioneras på ett eller annat sätt han också. Jag funderar på att ta på mig stallet själv imorgon och kanske tömköra honom? Hm, får se hur det blir!
 
Jag är så taggad på ridningen just nu, alltså. Så fort Snobben blir rakad och fin så ska jag faktiskt kolla om det inte finns nån p&j eller nån LD klass i hoppning som vi kan starta innan 2014 är slut. Det skulle vara jätteroligt och verkligen ett bra avslut på det här året, eller vad tycker ni? Snobben har aldrig, vad jag förstått, startat en lokal tävling så det blir en tävlings-debut för honom isåfall! 
 
Vet ni vad jag ska göra nu? Tvätta bort mitt smink, slå på lite mysbelysning inne på mitt rum och släcka ner för idag. Imorgon byter jag hem till mamma igen och då blir det nog lite bättre uppdatering med tanke på att jag min orginella "bloggdator" stående hos henne. Tänkte även spela in en rolig video åt er imorgon när jag är i stallet, men det får ni se då.. hihi ;)
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nicole

Väntar förhoppningsfullt på stallfilm :)

Svar: Det gör du rätt i, hihi! Inte alltför ofta det händer ;)
isabelhakansson.blogg.se

2014-11-10 @ 21:53:33
URL: http://www.eu-riders.se
Postat av: Emilia

Ditt utseende dödar mig långsamt hahah!

2014-11-12 @ 20:49:32
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback