3 hästar fixade åt - NU tar jag ledigt.

Publicerat 2014-11-15 kl. 20:33:00 av Isabel Håkansson
Alla 3 mysisarna idag ↑

Idag har jag varit i stallet sen klockan 11 imorse. Först red jag Tequila, vilket gick väldigt bra! Efter det red jag Snobben med Philip och syrran som sällskap. Har mockat 3 boxar, packat höpåsar, spolat av leriga häst ben och njutit av en dag med bara en massa hästar och ridning, så mysigt! Dock är det krävande att vara i stallet och jag har inte ätit nånting under hela dagen så jag är trött och hungrig nu.. men sjukt värt det! 
 
Jag var hos Tequila från 11-15 och sen var jag hos Snobben och Philip från 17-20, så det blev ett par timmar i vardera stall. Snobben red jag ut i mörkret med Philip och syrran som sagt. Jobbade honom i skritt och joggade honom i låg form. Lite stel och stretig men det blir bättre och bättre för varje dag som går, duktiga S! Imorgon blir det trim i paddocken, tänkte ställa klockan imorgonbitti och få stallet klart på förmiddan. 
 
Älskade bloggläsare, vad har ni gjort idag under tiden vi inte hörts av nånting? Bloggen har stått helt tom idag ju! Tell me ♥♥
 

Kommentarer
Postat av: Michelle Petersson

Långa stalldagar är härligt på helgen så man kan släppa all stress m.m. från veckan ;) Jag har ridit och tagit det väldigt lugnt
Kram

2014-11-15 @ 21:21:12
URL: http://michellepetersson.horseworld.se
Postat av: Emilia

Kämpa på! Jag har ridit och ba chillat hemma med pojkvännen och två kompisar nu på kvällen :)

2014-11-15 @ 21:25:47
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback