WOHO tresiffrigt!

Publicerat 2014-05-11 kl. 12:57:00 av Isabel Håkansson
Igår kom det - finally. Min statistik visade tresiffrigt som antalet unika besökare och över 100 olika människor kollade in min blogg igår. Tack för det, de gjorde min morgon ännu lite bättre än vad den redan var ♥ Vaknade imorse runt halv 10 och slog på ett avsnitt av 90210. Dagens planer vet ni ju redan, hoppträning! Innan hoppträning iallafall så ska jag och min syster motionera Philip på nåt sätt.
 
Ikväll efter hoppträningen så ska jag för tredje gången denna veckan städa mitt rum. Älskar att ha städat & rent, speciellt under stressiga skolveckor. Under kommande vecka kommer jag dessutom att ha båda hästarna själv i 2 dagar (måndag och tisdag) så det lär bli stressigare än stressigast eftersom båda behöver motioneras. Men det löser jag på ett eller annat sätt. Nu: Stallet!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vad söt bild! :D Allt bra med dig?

2014-05-11 @ 16:51:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback