What a day

Publicerat 2014-05-08 kl. 22:04:52 av Isabel Håkansson
Nu är dagen över. Sitter som varje kväll i mitt rum, framför datorn & knapprar på tangentbordet. Datorn är på & mysbelysningen i rummet är tänd. Hästarna fick vila idag efter många om och men. Har ju ett prov imorgon som jag verkligen behövde plugga till så det fick bli så idag, hästarna har hållt igång i över 1 vecka ändå så det passade nog bra med lite vila - imorgon är vi på banan igen. 
 
Imorgon då, fredag & efter det helg. OM jag är glad över det? Blir helt insane av allt som händer runtom mig justnu, vet inte vad som är rätt och vad som är fel, ingenting är sig likt och mina känslor är på "off". Jag är så FÄRDIG med allt gråtande och vad sömnlösa nätter heter. Jag ska och tänker inte ta skit för nånting andra gjort, för jag är min egen. Med det sagt säger jag nu godnatt, sovgott ♥
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback