Vilken heeelg!

Publicerat 2014-05-18 kl. 14:34:37 av Isabel Håkansson
Vilken helg det vart.. så rolig, skön, fullproppad & välbehövlig. Hästarna har gått riktigt bra och stallet har fixats noggrant och pedantiskt. Precis så vill jag ha det. Imorse fick hästarna gå ett morgon-pass ute i skogen.
 
Vi skrittade ner dem till lungdahls vägen vilket tar ca 20 min och klättrade sen i dem gigantiska klätterbackarna som finns där i alla gångarter. Philip gjorde ett enormt framsteg idag, han galopperade nämligen ca 500 meter i en bra galopp utan att sakta av uppför den största backen, duktiga lillen! Snobben var jättesnäll, pigg och lyssnade på mina förhållninga, något stark men det är så han är. Dem verkade vara mer än nöjda båda ponnybusarna när jag och Pernilla spolade av dem, bäst i världen är dem ❤️ 

Bästa utsikten helt klart. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Nelly

När kommer bloppisen? :)

Svar: Såfort jag hunnit ta kort på allting som ska säljas, hihi! :)
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-18 @ 21:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback