Vaknar upp till ett vitt täcke

Publicerat 2014-05-01 kl. 09:54:17 av Isabel Håkansson
Utanför mitt fönster justnu..
Igårkväll började snön yra omkring här i lilla Sala. Vilken besvikelse & vilket jäkla bakslag efter det fina vädret vi haft här med 20+ grader i nästan 2 veckor. Som tur är lär inte snön ligga kvar speciellt länge.. Eftersom det är kramsnö och våra hästar har varken sulor eller brodd så får ridningen vänta till lite senare i eftermiddag då snön troligtvis är borta då.
 
Iallafall, varför inte starta morgonen med en god frukost och lite träning? Jag är trotsallt ledig och då har jag tid (och lust) att lyxa till min vardag lite. Tänkte köra 10 min mage och 10 min ben och sen ställa mig och göra scones eller nåt annat gott, så får det bli!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback