Tuesday

Publicerat 2014-05-20 kl. 11:53:41 av Isabel Håkansson
Tisdag.. vad händer idag? Jo, jag ska gå klart skoldagen (slutar 14:50) och sen står stallet & plugg på schemat. Ska göra klart en SO-uppgift och plugga inför ett prov som ska göras imorgon. Snobben fick vila igår somsagt, så idag får det blir uteritt eller trim i ösby-paddocken. Gårdagen var så satans mysig, stallrelaterat alltså. Spolade av hästarnas ben, borstade, satte på fleecetäcken och städade stallet medans syrran promenerade Philip litegrann. Älskar sånna stalldagar då man bara strosar omkring liksom, det är så välbehövligt. 

I övrigt så väntar jag spänt på min nya design som kommer upp på bloggen snart, det visste ni inte trorjag..? Haha, suprise! Blir den som jag tänkt mig så kommer den bli såå bra, girly och ljus. Den jag har nu känns lite vintrig och mörk på nåt sätt, kanske är det bara för att jag inte gillar vintern och kyla. Vill ha sommar året om! Nej, nu lär jag få nånting gjort. Pusspusspuss

Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback