Thaimat & blåsor

Publicerat 2014-05-24 kl. 17:04:47 av Isabel Håkansson
Fräsch rubrik, hehe likeit. Har vart med roligaste, bästa & skönaste kompisarna både igår och idag. Behövde soo bad få komma ut och skratta och bara glömma allt annat, vilket gick väldigt bra hihi! Vad vi gjorde igår och idag kommer komma i ett inlägg lite senare, för nu måste jag fatta mig kort.
 
Mamma kom och hämtade mig lite efter 3, är illröd över hela axeln och har blåsor över nyckelbenet, pga solen. Det svider som satan men jag får överleva ;) Vi köpte med oss thaimat hem och det var asgott! Nu står stallet på schemat och det måste gå undan idag, tyvärr. Ingen dö-tid då jag hinner sitta och gossa med hästarna i hagen eller skritta av 30 minuter runt i kvarteret.. den tiden tar jag igen med hästarna imorgon!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback