Tankeställare & godnatt

Publicerat 2014-05-28 kl. 23:29:31 av Isabel Håkansson
Skrivit ihop ett inlägg med rubriken "Ingen kan allt, men alla kan något" nu ikväll. Mest troligt publiceras det imorgon under dan nångång, tycker just den meningen är så sjukt bra & sann. Sen lyckas självklart vissa bättre än andra, det är så världen ser ut liksom. Men somsagt, mer om det imorgon.
 
Ikväll efter att både ha städat burar och tränat så hoppade jag ner i ett varmt bad, läste bloggar och kollade på grymma serien 90210. Tvättade ansiktet och återfuktade det i vanlig ordning efteråt med håret uppsatt i en knut mitt på huvudet. Nu lockar sängen vill jag lova, ögonen går i kors och jag är tröttare än jag vart på länge. Godnatt lovers, sov gott ♥
 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback