Storm

Publicerat 2014-05-27 kl. 23:00:40 av Isabel Håkansson
Vädret idag alltså, vilken storm! När jag & syrran var uppe i stallet så blev vi ständigt störda utav att vinden blåste upp stallporten och höpåsar flög åt höger och vänster, riktigt irriterande. Annars blev Snobben lösgjord som planerat. Det var rätt hårt i paddocken och Mickis var inte hemma och kunde harva så jag tog det rätt lugnt. Mycket trav och så lite skritt här och där, ingen galopp.
 
Ser ni förresten att designen är rejält updaterad? Jag tror aldrig, under hela min "bloggkarriär" att jag haft rosa bakgrund, spänd på hur ni ska tycka om det och hur jag kommer trivas som ägare till en numera rosa blogg, återstår att se! Ännu är inte designen helt klar utan det är småfix kvar att göra, Johanna skulle försöka fixa det imorgon så det hoppas jag att hon hinner! Godnatt älskade läsisar ♥
Bild 1: En glad liten Snobb som väntar på att få sadlas, huvan är på när det blåser storm - ofcourse ;)
Bild 2: Nyputsade och rena damasker, dem är SÅ fina. Älskar brun utrustning.
Bild 3: En ledsen Isabel som redan saknar sommarvärmen haha, vill inte ha dunväst i slutet på maj.. (!!)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback