Solväder ♥

Publicerat 2014-05-21 kl. 17:02:44 av Isabel Håkansson
Idag är & har det varit solväder hela långa dan! Så härligt att sommaren äntligen är på ingång! Solade en stund när jag kom hem i ca 30 min och fick lite färg (läs: väldigt lite), har otroligt svårt att bli brun.. Anyways, Märta kommer till mig runt 8 och ska sova här, så fram tillsdess så ska jag byta sängkläder, fixa kaninburarna och bara ta det allmänt lugnt. Hästarna fixas utav Mickis idag, likt varje onsdag.
 
Hörni, nu är det 23, SJUGOTRE dagar kvar till sommarlov. Är så in i bombens redo för att vinka hejdå till min mentor, klassen, skolan och allt arbete och säga -vi ses om 2,5 månader. Har ni nånting speciellt ni vill läsa om förresten? Känns som om jag inte alls skriver utifrån era önskemål justnu utan bara skriver liksom, kommentera!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Mer häst! Ridpass, mål, utvärderingar m.m!
Mer åsikter!

2014-05-21 @ 18:03:53
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback