Saker som inte går hem hos mig

Publicerat 2014-05-05 kl. 11:26:00 av Isabel Håkansson
Jodphursbyxan. Tycker den är groteskt ful om jag ska vara helt ärlig & skulle aldrig kunna bära dem själv. Ridbyxor enligt mig ska vara tajta hela vägen och så kommer jag nog alltid att tycka.
Barfotaskorna. Förstår verkligen syftet med dem och det är en påhittig uppfinning, MEN tycker fortfarande att det ser så himla konstigt ut på hästen haha. Sen känns det som om det kanske blir lite klumpigt för hästen att springa omkring med skor på sig?
Mönster likt som på bilden. Tycker inte om konstigt mönstrade schabrak utan föredrar rutor.
Dessa pannband. Klart dem blir personliga & det är uuurgulligt men det är ingenting jag skulle kunna sätta på Snobben, eventuellt Philip isåntfall hihi ;)
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback