Reality

Publicerat 2014-05-05 kl. 22:47:17 av Isabel Håkansson
Och så var mina 5 lediga dagar ifrån skolan.. över. Sad but true. Är så skoltrött & längtar ihjäl mig till sommarlovet, FÖRSTÅ vad underbart att få sina slutbetyg i ett kuvert av sin mentor och sen få säga BYEBYE till skolan för ÖVER 2 månader, gaaah.
 
Iallafall, idag utforskade jag och syrran en jättemysig skogsslinga. Snobben var superpigg och försökte smyga iväg i trav hela tiden haha, men annars duktig och snäll. Philip tog varje tillfälle att få hoppa över dem små stockarna i skogen och gjorde små glädje bockningar efteråt. Skogsslingan var inte jättelång så vi tog ett varv runt Ösby efteråt i trav & galopp. Snobben var skitduktig och jobbade på med ett bra flås i ett bra tempo, behövde aldrig driva på honom utan tempot skötte S själv princip. 
 
Nej, nu ska jag fläta ihop håret och lägga mig tillsammans med iPaden och surfa runt lite. Imorgon är det skola & back to reality. Godnatt ♡
TurnBackTime
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback