Perfekt kväll

Publicerat 2014-05-16 kl. 21:40:02 av Isabel Håkansson
Mötte upp Märta runt 5 och satt och snackade, tog bilder & skrattade fram tills klockan var lite över 8. Då åkte jag & papi och köpte lite gott med oss hem och nu har jag landat här, framför datorn. Det var såå välbehövligt att få vara ute med en bra vän i några timmar och bara snacka om allt och inget, släppa allt och typ bara vara. Saknat det.
 
Laddar om nu för att sticka ut och springa några kilometer, sisådär halv 10 en fredagskväll ;) Har panik över allt jag stoppat i mig idag, så ska byta om nu och dra ut. Detta är helt klart en utav dem mååånga bra sidorna som sommaren har, ljusa kvällar är en utav dem. Dagarna/kvällarna blir så mycket längre och jag total älskar det ♥
Hade en effekt på kameran som gjorde att bilderna blev fett färgsprakande, looove them!!
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Essmailda

Mina favoriter. Mina förebilder. Mina favvo-bloggerskor. Om ni bara visste hur mkt ni hjälpt mig, jag har blivit jag på riktigt tack vare er. Önskar de fanns fler som er<3 (L)

Svar: Åh, gud vad gullig! Du gjorde vår dag helt klart ❤️
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-16 @ 22:46:54
URL: http://ingenblogg.blogg.se
Postat av: Vilma

finisar, fasen vad jag saknar er!

Svar: Saknar dig & er med vill vi lova! <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-17 @ 16:38:37
URL: http://Vilmalindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback