Ny dag, nya tag

Publicerat 2014-05-10 kl. 12:31:42 av Isabel Håkansson
Klockan 10 imorse vaknade jag av mig själv, utvilad & glad. Skar upp honungsmelon, hällde upp vanilj-yoghurt och toppade det med färska jordgubbar, jättegott var det! Gårdagens-pass har jag lagt bakom mig och jag blickar framåt. Jag vet att jag en dag kommer belönas av mitt hårda arbete, jag är bara så himla säker. Snobben kan, och jag kan. Det sitter bara långt inne.
 
Bara för att jag känner mig lite extra glader idag så tänkte jag passa på att länka lite bloggisar såhär på morgonkvisten. Först har vi denna blogg, grymt go tjej med en dunderfin ponny! Läser bloggen flera gånger om dan och är heltklart en utav mina absoluta favoritbloggar. Sen har vi denhär bloggen, updateringen kan vara lite sisådär ibland men annars en helgrym blogg. Skojar inte när jag säger att jag v.i.l.l h.a h.e.n.n.e.s ponny!! Denna blogg är även den jättebra, började läsa den ganska nyligen men hittils stormtrivs jag på deras sida.
Right now
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback