Mondays like this

Publicerat 2014-05-26 kl. 17:44:06 av Isabel Håkansson
Hello bloggers! Hoppas ni haft en bra dag ♥ Min dag har väl vart sisådär & GUD vad det känns som om jag skriver den meningen i vartenda inlägg, förlåt för det. Förstår om jag inte kan leverera dem mest energisprudlande inläggen just för tillfället, men jag känner mig verkligen inte så. Tvärtom. Dehär inlägget anyways skulle inte gå åt till en massa tråkigheter, utan hur min måndag sett ut.
 
Började skolan 8 imorse och hade svenska som första lektion, i vanlig ordning. Därefter flöt dagen på rätt bra, jag fick ännu ett prov avbockat på schemat och jag tror det gick helt okej. Godkänt får jag iallafall (peppar peppar). Hade idrott som sista lektion och var ute i kylan och hade friidrott som var dagens aktivitet, mindre kul. Nuuu, efter en som ni kanske förstod halvtrist dag så ska jag hoppa i ett par rosa mjukisar, dem gamla jordpursen och en tjocktröja & sen bege mig iväg till stallet.
Justnu.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback