Måndag // skola // glad

Publicerat 2014-05-19 kl. 17:17:00 av Isabel Håkansson
Skoldagen idag var helt okej. Just denhär veckan och veckan efter denna är fullsmäckad med prov och inlämningar, men jag ska göra det allra bästa av situationen och plugga, plugga, plugga. Vi hade idrott som sista lektion & jag körde i T-shirt, dygnsur och kall var jag efteråt, blä för ute idrott i regn alltså.
 
Med det sagt så förstår ni nog mycket väl att det regnar här idag haha. Imorse var det jättefint väder med klar himmel och sol, men det varade inte speciellt länge. Därför blir det vila idag för hästarna då dem lär vara plaskblöta och paddocks underlaget tugnt som tusan. Ska bara sätta på dem torra fleece-täcken, pyssla om dem och fixa stallet like all the other days.
 
Ikväll sover jag över hos Milla. Hon ska ha ev. ställa sin sommarhäst i vårt stall över sommaren, huuur kul som helst kommer det bli & vi lär ha en heldel att snacka om.
Strike a pose.. eller nåt haha.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback