Lite sen update är aldrig fel

Publicerat 2014-05-18 kl. 23:04:39 av Isabel Håkansson
Hej på er. Vetinte varför men jag bara måste kolla in här, granska kommentarer, checka statistik & göra inlägg innan sovdax. Helgen är så gott som över och det känns både bra och dåligt. Det har varit en helg med mycket intryck och känslor, helt klart. Men kanske behövs det också ibland, livet kan inte alltid vara på topp & man behöver vara därnere på botten ibland för att sen få känna att livet är förjävla bra sen när allt vänder och går i rätt riktning.
 
Har duschat och fräschat till mig nu på kvällen. Oljat in hårtopparna med min grymma hår-olja och smörjt in benen med bodylotion. Laddar upp inför den sista hela skolveckan innan sommarlovet, huuur underbart? Obeskrivligt, faktiskt. Ska försöka göra nånting bra utav mitt liv som förövrigt är en stor röra justnu. Jag vill må bra, jag vill vara glad, rida, träna, vara med vänner- leva. Godnatt på er ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Märta

Men euw ta bort bilden nu tack

2014-05-19 @ 15:36:06
Postat av: Märta

Alltså seriöst nu

2014-05-19 @ 15:36:40
Postat av: Märta

Så fort du ser mina kommentarer

2014-05-19 @ 15:37:02
Postat av: Ebba Amoudruz <333

Favoriter ❤️❤️❤️❤️

Svar: Du är vår favorit Ebbzz ❤️❤️
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-19 @ 21:23:56
Postat av: Emilia

Så nyfiken på er. Ni två verkar vara nånting speciellt, Amanda och Elsa på min skola har visat hela min klass din blogg och bilder på er. Vi brukar sitta och diskutera era bloggar (synd att märta inte bloggar nu:() och vi tycker ni är urballa! Perfect match brukar vi säga:) Ni har aldrig funderat på att hyra in er hos en riktig fotograf?:) ni blir riktigt bra på bild<3

2014-05-20 @ 14:35:10
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback