Långhelg

Publicerat 2014-05-28 kl. 18:45:55 av Isabel Håkansson
Haft en bra dag & eftermiddag såhär långt? Hope so! Gick i skolan från 8-15 idag och gjorde ett engelskaprov på förmiddan, mitt sista engelskaprov för terminen faktiskt - yeees det satt fint. Om det gick bra vet jag inte riktigt, hade helt glömt bort det provet om jag ska vara ärlig.. så det blev uppesittarkväll igår, framtills jag somnade med armen slingrad runt Ipaden det vill säga ;)
 
Efter skolan drog jag med två bra till liljas och käkade pommes haha. Snackade om allt mellan himmel och jord i nån timme innan jag tog bussen hem. Bara legat i min säng och stirrat upp i taket, tänkt, gråtit, lyssnat på musik och tänkt lite till efter det. Vill bara ha mitt liv tillbaks, leva så som jag alltid levt. Vara lycklig, gå med ett stort jäkla leénde på läpparna från morgon till kväll, skratta utan att vara minsta tillgjord.. ni vet, vara sådär äckligt lycklig, inte ha nånstans att göra av överskottsenergin, få ryck och bara skratta tills ni gråter, sådär lycklig.
 
Nej, om man ska ta och göra nytta kanske? Kaninburarna måste städas och sen ska jag träna bort all ångest. Och nej, jag har ingen form av ätstörning om den tanken flög i er efter att ni läst föregående mening. Träning får mig att tänka på annat bara liksom, thats it.
Från idag. Goa ni, älskar er ♥
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Emilia

Alltid så otroligt fin, Isabel. Total älskar dig, din personlighet och din blogg. Tack för all glädje du sänder till mig hemma i södertälje varje dag. Tänk på dig själv oxå, glöm inte det<3

Svar: Altlså åh, tack du <3
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-28 @ 18:49:41
URL: http://emiliaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback