Hyllar några bloggers

Publicerat 2014-05-30 kl. 12:04:00 av Isabel Håkansson
Varför inte börja morgonen med att hylla några bra bloggers? Let's do this. Den första bloggaren jag vill lyfta & hylla är denna tjej, är inte ett jättestort fan av glittriga marenas och mat-bilder, men vafasen bruden är grym på det hon gör! Tror på henne stenhårt och tror hon kommer lyckas - helt klart. Sen har vi denhär tjejen med tre SÅ gulliga och fina hästar. Hon skriver jättebra och lägger upp fina bilder, tycker om hennes blogg THIS MUCH! Till sist så tänkte jag hylla min syster faktiskt. Hon har ett helt team som tror på henne, samma team som jobbar med Misslisibell faktiskt. Hon kommer & kan lyckas grymt bra, det bara vet jag.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback