Hoppträningen 22/5-14

Publicerat 2014-05-23 kl. 10:11:00 av Isabel Håkansson
Världens bästa och finaste ponny har jag, utan tvekan. Jag red som en kratta pågrund av många olika anledningar, jag var så otroligt okoncentrerad, ledsen, arg, besviken. Självklart var det inte Snobbens fel dock, är ledsen över att han fick lida för det, med tanke på min urkassa ridning. Iallafall, vi tränade mycket volter & serpentiner första delen av passet för att få honom lossa i sidorna, vilket gick lite sisådär. När jag gjorde rätt, gjorde han rätt och tvärtom. 
 
Själva hoppningen gick också lite sisådär. Jag la honom fel på typ vartenda hinder och till och med bommarna la jag honom fel på. Antingen blev det för nära eller för stort. Snäll som han var så räddade han mig och oss sååå många gånger och jag kramade & klappade ihjäl honom efter passet ♥
Från igår, vi kom på tok för nära på dedär hindret och därav min skänkel som åkte bak. Lycklig var han iallafall, vilket glädjer mig.
 
Publicerat i Snobbens ridbok,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback