Hoppträningen..

Publicerat 2014-05-11 kl. 21:05:13 av Isabel Håkansson
..inställd. Det var ett så himla dåligt väder med regn till och från hela dagen = tungt underlag i paddocken = träningen inställd. Blev jätteledsen över det, hade längtat som en tok hela dagen.. men vi flyttade träningen imorgon istället! Så vad finns igentligen att göra när det är dåligt väder? Smörja, borsta, pyssla & rida ut i regnet såklart hihi!
 
Putsade nya sadeln, fettade läder och satte på mina Soft up PRO som jag fått hem nu igen efter lagningen - happy!
Drog sedan av den gamla sadeln och fettade in den ordentligt. När det var gjort så red jag och syrran ut en helmysig runda i rask skritt och lite trav. Snobben reds ju igenom ordentligt igår, fick upp flås och blev fuktig över hela kroppen, så det passade igentligen rätt bra med jogging idag.
 
Efter passet så var båda hästarna genom blöta pga regnet så dem fick på sig torra fleece-täcken & gå in i boxarna direkt. Nu har jag en heldel saker som står på "to do" listan innan jag ska ligga i säng om 1 timme så nu lär jag avrunda, puss
Snobbens nya sadel, a.ka min bebis haha. 
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh vad fin blogg du har och jätte söt ponny. Kram!

2014-05-11 @ 21:07:39
Postat av: Kim

Duktig jag är som glömmer skicka signerat... ;)

Svar: Haha det är lugnt! Tack så jättemycket! :)
isabelhakansson.blogg.se

2014-05-11 @ 21:07:53
URL: http://kimsfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback