Hästbloppis!

Publicerat 2014-05-22 kl. 15:07:00 av Isabel Håkansson
Damasker med fårskinn: Mina slitna men ack så fina damasker med äkta fårskinn, måste jag nu sälja pga byte till svart utrustning. Somsagt, lite slitna och skitiga för tillfället men kan absolut putsas upp och rengöras om det önskas. Nytt pris: 259 kr. Mitt pris: 80 kr.
 
Grimma med vaddering: Strl full, använd ett fåtal gånger. Nypris: 149 kr, mitt pris: 50 kr.
 
Nylongrimma: Strl full, använd ett fåtal gånger. Nypris: 129. Mitt pris: 40 kr. (kan budas på)
Huvan: JÄTTEFIN(!!) huva med en glittrig-guld-passpoal. Säljes då Snobbens öron var för små helt enkelt ;) Strl ponny/cob. Nypris: 199 kr, mitt pris: 80 kr ca. (Kan budas på)
 
Martingal: Använd ett fåtal gånger. Strl ponny. Säljes endast pga byte till svart utrustning. Nytt pris: ca 100kr. Mitt pris: 40 kr.
Padden: Använd under sommaren 2013. Köpte den endast som en tillfällig padd. Sitter bra under alla sadlar jag har testat den på (ca 4 st) och är i fint skick. Nytt pris: 200 kr. Mitt pris: 60 kr.
 
Ryktlådan: Aldrig haft nånting i. Köptes nångång under 2013 men glömdes bort haha. Nytt pris: 100 kr. Mitt pris: 30 kr.
Det svarta schabraket: Strl ponny. Passar nättare C-ponnysar och B/A-ponnysar med all garanti. Använd 2-3 gånger. Nytt pris: 179. Mitt pris: 80 kr.
 
Det röda schabraket: Strl full. Sitter som en smäck på Snobben som är en prov C-ponny och passar nog alla sorterns hästar. Jättefint hopp-schabrak. Nytt pris: ca 200 (kommer inte ihåg) Mitt pris: 80 kr. Använd ett 10-tal gånger och i fint skick.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer
Postat av: Joanna

Hej! Du får gärna mejla mig ang storlek på damaskerna :)

2014-05-25 @ 16:47:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback