Fredagsglad

Publicerat 2014-05-09 kl. 16:58:42 av Isabel Håkansson
Ren glädje. Ren jävla glädje. Bilderna är tagna under förra årets första hoppträning efter vintervilan.
 
Fredagen var braig idag faktiskt hihi. Hände inte nåt speciellt utan skoldagen flöt på, skolmaten var asgod & jag fick ett prov på SO:n avklarat, det gick rätt bra också dessutom! Kom hem runt halv 4 i vanlig ordning på fredagar och har käkat lite tidig middag innan stallet. Vädret är uuurtrist (idag igen) så jag kör nog på ett pass i paddocken idag. Sätter på sadel, hacket & släpar fram ett par bommar, det blir nog bra en dag som denna.
      Ikväll ska ni läsare få hjälpa mig med en sak, med vad får ni veta då ;) Anyways, nu lär jag kila. Puss på er.
Publicerat i Allmänt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback